Försäljningsvillkor
1. Introduktion
På den här webbplatsen säljer Beauty AS endast produkter till professionella i Sverige. När du köper produkter för behandling måste du dokumentera godkänd kunskap och erfarenhet om behandlingen innan du kan köpa produkterna.
2. Priser
Alla priser i webbshoppen är exklusive moms. Produkter skickas från Norge. Du kan få fakturor från dina respektive tullmyndigheter angående moms, skatter och avgifter.
3. Information om ångerrätten och upphävandeperioden
Professionella som köper i vår webbshop kan inte avbryta köpet efter köp.
4. Klagomålsinformation
Köparen måste meddela (e-post till info@beautyshopsweden.se eller kontaktformulär på vår hemsida) så snart fel eller defekter i produkten upptäcks. Efter att köparen har mottagit varan är tidsfristen för reklamationen 2 år eller produktens hållbarhet om den är kortare. Om du har några frågor angående ångerrätt eller klagomål, vänligen kontakta oss via e-post till info@beautyshopsweden.se eller använd vårt kontaktformulär på vår webbplats.
Returnerade paket skickas med spårningslänk till:
Beauty AS
Vækerøveien 210
0751 | Oslo | Norge
info@beautyshopsweden.se
5. Personlig information och marknadsföring
Säljaren kan endast samla in och lagra personlig information som är nödvändig så att säljaren kan fullgöra sina skyldigheter enligt avtalet. Säljaren får inte samla in personlig information för köpare under 15 år utan förälders samtycke. Köparens personliga information får endast delas med andra förutsatt att det är nödvändigt för säljaren att slutföra avtalet med köparen, eller i fall där det krävs enligt lag. Säljaren kan använda köparens e-post för att skicka marknadsförings-e-post om sina produkter och tjänster. Mottagaren har möjlighet att avsluta prenumerationen på alla marknadsföringsmeddelanden som skickas ut.
På den här webbplatsen säljer Beauty AS endast produkter till professionella i Sverige. När du köper produkter för behandling måste du dokumentera godkänd kunskap och erfarenhet om behandlingen innan du kan köpa produkterna.
2. Priser
Alla priser i webbshoppen är exklusive moms. Produkter skickas från Norge. Du kan få fakturor från dina respektive tullmyndigheter angående moms, skatter och avgifter.
3. Information om ångerrätten och upphävandeperioden
Professionella som köper i vår webbshop kan inte avbryta köpet efter köp.
4. Klagomålsinformation
Köparen måste meddela (e-post till info@beautyshopsweden.se eller kontaktformulär på vår hemsida) så snart fel eller defekter i produkten upptäcks. Efter att köparen har mottagit varan är tidsfristen för reklamationen 2 år eller produktens hållbarhet om den är kortare. Om du har några frågor angående ångerrätt eller klagomål, vänligen kontakta oss via e-post till info@beautyshopsweden.se eller använd vårt kontaktformulär på vår webbplats.
Returnerade paket skickas med spårningslänk till:
Beauty AS
Vækerøveien 210
0751 | Oslo | Norge
info@beautyshopsweden.se
5. Personlig information och marknadsföring
Säljaren kan endast samla in och lagra personlig information som är nödvändig så att säljaren kan fullgöra sina skyldigheter enligt avtalet. Säljaren får inte samla in personlig information för köpare under 15 år utan förälders samtycke. Köparens personliga information får endast delas med andra förutsatt att det är nödvändigt för säljaren att slutföra avtalet med köparen, eller i fall där det krävs enligt lag. Säljaren kan använda köparens e-post för att skicka marknadsförings-e-post om sina produkter och tjänster. Mottagaren har möjlighet att avsluta prenumerationen på alla marknadsföringsmeddelanden som skickas ut.